Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

Laatste nieuws in uw mailbox? Klik hier!

vrijdag 7 augustus 2015

Nieuw haakpatroon van vingerpop

Er is een nieuwe vingerpop geboren! Twee keer raden wie het is geworden...


Het patroon van de vingerpop is te koop voor €2.00
Het is een PDF-document, dat u wordt toegestuurd na betaling. Meer info kun je vinden onder het tabblad 'te koop'


De komende dagen zou ik graag nog wat willen haken. Nieuwe ideeën om leuke vingerpoppen, tafelpoppen, handpoppen,.. te haken zijn steeds welkom!  Aarzel niet om u voorstel te mailen naar juf_annelies@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen