Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 29 september 2014

Bezighouding op kot: kwartet maken!

De eerste week op kot: een week waar je nog niet veel taken hebt, waar je niet veel kan werken. 
Om de avonden toch ietwat te vullen, maakte ik een kwartet in het thema Pasen. 
Het kwartet bestaat uit 36 verschillende kaartjes. Hieronder zie je het resultaat!
(Want zot zijn doet geen zeer.)


Vorige week ben ik ook twee keer gaan observeren in een eerste leerjaar!
Helemaal anders dan het kleuteronderwijs, maar zeker even leuk om te doen!
Binnenkort heb ik dan ook een weekje stage in het eerste leerjaar! Ik kijk er zeker naar uit. Ik ben ervan overtuigd dat het een leerrijke ervaring zal zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten