Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

zondag 4 januari 2015

Kerstvakantie alweer gedaan!

De kerst'vakantie' zit er weer op. De vakantie is voorbijgevlogen. De komende twee weken krijg ik vijf examens onder mijn neus geschoven. Een sfeerbeeldje van het blokken:

Ook aan mijn onderzoeksopdracht ben ik volop aan het werken. Sudoku in de kleuterklas, een boeiend onderwerp! Ik ben nog steeds op zoek naar JULLIE hulp. Je zou mij een groot plezier doen om deze enquete in te vullen. Dit duurt hoogstens 5 minuten! Alvast bedankt voor jullie medewerking!


Tussen het blokken door, maakte ik ook wat tijd om wat te ontspannen. Ik begon wat na te denken over mijn komende stages. Ik begon al wat met de voorbereidingen. En foto's zeggen meer dan woorden...





Verder wens ik iedereen nog prettige feesten toe! Dat 2015 een mooi jaar mag worden!
Wie examens heeft, vééél succes! :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten