Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

woensdag 4 maart 2015

Wij gaan trouwen & andere voorbereidingen....

Mijn keuzestage is 5 dagen achter de rug en ik heb alweer een volgende stage. Deze stage is een bewegingsstage: een aantel lessen beweging geven aan verschillende kleuterklassen. Leuk! Ik werk rond circustechnieken, balvaardigheden, een omloop en dansexpressie. Ik zal ook een verslagje schrijven en foto's posten van mijn materiaal voor deze stage. Deze stage duurt anderhalve week. 

En de week na mijn bewegingsstage mag ik alweer beginnen aan mijn volgende stage: mijn ingroeistage! 4 weken zelf in de klas staan en 2 weken werken aan opdrachten op school. Tijdens deze stage zal ik volgende thema's uitwerken: Wij zijn schilders, dieren uit een ei, Pasen en een thema uit de kleuters. De komende weken kun je dus enkele updates verwachtende zijn! Ik heb er zin in en ben benieuwd wat het gaat worden!



Eerst enkele sfeerbeelden van mijn vorige stage. Nog meer foto's kun je op deze link vinden: wij-gaan-trouwen-ptr123











Geen opmerkingen:

Een reactie posten