Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 22 juni 2015

Verjaardagsmemorie gemaakt


















Ik maakte een verjaardagsmemorie. Ik maakte 10 verschillende paren. 
Het zijn verjaardagskronen met telkens een ander motiefje. 
Eenvoudig aan te passen aan het niveau van de kleuters. Ook bruikbaar voor andere spelletjes! Het bestand is hier te downloaden.
Uiteindelijk moet dit spel ook een plaatsje krijgen in de verjaardagskoffer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten