Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

dinsdag 8 september 2015

De herfst..

De zon is al enkele dagen verdwenen, de regen valt uit de lucht, het is grijs buiten en het is koud.
De herfst is in aantocht. Een mooie tijd in het jaar: de natuur krijgt erg mooie kleuren. 


Ik maakte herfst-matrixen. Het zijn telkens een aantal herstbladeren met een verschillend patroon.
IK maakte een matrix voor mijn klein bord (4verschillende afbeeldingen) en één voor mijn groot bord (7 verschillende afbeeldingen)

De prenten zijn eenvoudig bewerkt in Photoshop. Photoshop maakt het erg eenvoudig om achtergronden te kleven in een afbeelding. Motiefjes zijn er genoeg te vinden op het internet.
Dit was de oorspronkelijke afbeelding. 

























Dit was het resultaat na wat plak - en knipwerk. De kleine matrix is hier gratis  te downloaden!




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten