Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

vrijdag 25 september 2015

Sinterklaas en zijn zwarte pieten komen er weer aan..!




















Ik maakte voor de verjaardag van een vriendin deze vingerpopjes. Ze zullen weldra goed te gebruiken zijn  in de kleuterklas!
De popjes zijn eenvoudig en snel te m(h)aken. De patronen zijn hier te koop.


Ik vond vandaag dit vingerversje op pinterest:
























Kleuters vinden vingerspelletjes GEWELDIG! Hier kun je zeker ook de vingerpoppetjes gebruiken tijdens het vingerversje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten