Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

vrijdag 13 november 2015

Ontspanning tussen het studeren door: matrix zwarte piet, kleur

Na een dagje studeren voor komende examens, eventjes tijd om te ontspannen! Ik maakte een matrix met kleuren in het thema Sinterklaas en Zwarte Piet.  De vraag naar de prenten van de volgende matrix kwam op één van de vele groepen op Facebook. 













Ik ging meteen aan de slag en het resultaat is de matrix in PDF-bestand! Een klein voorsmaakje zie je hieronder. 
Het volledige bestand is te downloaden via deze link!
















Veel plezier ermee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten