Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

woensdag 31 augustus 2016

Vingerpop Nellie en Cézar

Ze zijn al een eindje klaar, maar gisteren typte ik mijn patroon netjes uit! Ik maakte mijn vingerpopjes volledig met een zelfverzonnen patroon.




















Interesse in de patronen? Of op zoek naar andere patronen die bruikbaar zijn in de kleuterklas? Kijk dan even op deze pagina!




6 opmerkingen:

  1. Dag Annelies! Kan ik toevallig de haakpatronen van de vingerpopjes van Nellie en Cezar nog ergens vinden? Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Joyce, deze zijn nog steeds te koop bij mij. groetjes

      Verwijderen
    2. Beste juf Annelies,
      Is dit haakpatroon nog te koop?
      Groetjes, Elien

      Verwijderen
  2. Hoi juf Annelies,

    Graag zou ik ook het haakpatroon hebben. Ik.hoor graag hoe en wat.

    Gr, juf Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag bestel ik de haakpatronen van Nellie en Cezar, hoe en waar??

    Gr juf Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey juf Annelies, Zijn deze haakpatronen nog beschikbaar?

    BeantwoordenVerwijderen