Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

vrijdag 12 juli 2013

Aan het werk!

Het is vakantie, maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit op vlak van school enzo.
Aangezien ik al enkele thema's voor de stage van volgend jaar ken, kan ik al enkele dingen voorbereiden!
Eén van de thema's die ik zal moeten uitwerken op een stage, is dat van 'Sinterklaas'.
Hiervoor ben ik een stoomboot aan het maken, met zwarte pietjes, Sinterklaas, het paard, cadeautjes,...
Op onderstaande foto zien jullie enkele personages. Deze heb ik gehaakt.


 
 
Verder heb ik ook al enkele puzzels gezaagd en geschilderd..
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten