Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 23 maart 2015

Kip en ei..


De tweede week van mijn ingroeistage is begonnen! Hieronder enkele foto's van de inkleding van de klas. Voor een uitgebreid verslag van activiteiten is het nog een weekje wachten! :)

Boekenhoek


Bouwhoek: bouwen met eierdozen 

Zelfgemaakte eiertangram

eierwinkel

Het rode draadspel: de kip met de gekleurde eieren

Klasversiering: zo voelen kippen zich achter een draad...

Zelfgemaakte matrixen!

Puzzel van ei tot kip

Spel: naleggen, hier nog met de eenvoudigste voorbeeldkaart...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten