Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

woensdag 9 oktober 2013

Volgende week eerste stage: gaten en gaatjes!

Het is ondertussen al een eindje geleden dat ik hier nog iets gepost heb. Ik heb het namelijk erg druk met het voorbereiden van mijn eerste stage!
Het thema dat ik kreeg van de hogeschool is: gaten en gaatjes! Volgende week maandag begin ik aan mijn stage. Eén week en half rond dit thema werken wordt leuk!
 
Binnenkort wat meer foto's van deze stage!
 
Hieronder zien jullie al mijn zelfgemaakt lotto-spel en zelfgemaakte puzzels!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten