Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

zaterdag 25 oktober 2014

Enquête onderzoeksopdracht 'Sudoku in de kleuterklas', hulp gevraagd!

Beste juffen en meesters!

Ik maak mijn onderzoeksopdracht samen met enkele medestudenten rond het thema 'sudoku in de kleuterklas'. Ik heb een enquête met enkele vraagjes rond dit onderwerp opgesteld. Het invullen van de enquête neemt echt niet veel tijd in beslag, hoogstens 5 minuten!

De enqûete is hier te vinden:http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=205439 

U zou ons een groot plezier doen om deze eventjes in te vullen! 

Alvast bedankt! 

Met vriendelijke groeten
Annelies, Eline, Jotti en Katrien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten