Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

zondag 2 november 2014

Gehaakte handpop kikker



















Voor mijn komende stages heb ik een handpop gehaakt van de bekende boekjes van Max Velthuijs. Hij is 50 cm groot geworden! Ik vind hem alvast geslaagd! :) 

7 opmerkingen:

  1. Super goed gelukt! Jammer dat het geen breipatroontje is, want ik kan niet haken ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo annelies,
    ik zou graag t
    haakpatroon van handpopkikker ontvangen. het lukt mij niet om op je blog te komen.
    h.groeten
    Petra
    petrapronk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon ben ik kwijtgeraakt door een computercrash.. :(

      Verwijderen
  3. Beste annelies,

    Zou u dit patroon kunnen doormailen alstublieft?
    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groeten,
    emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan ik deze patroon kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !! Ik ben bijna klaar nu
    Gewoon via het basis-patroon
    en goed kijjen naar de foto
    Kostte wel even puzzelen..

    BeantwoordenVerwijderen