Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 22 december 2014

Geslaagde stage achter de rug!

Ondertussen is de blokvakantie alweer begonnen! Alles van stage staat ondertussen alweer op zijn juiste plaats. Een verslag over deze stage kun je hier vinden

Mijn laatste half jaartje als studente kleuteronderwijs kan beginnen! Nog 2 examenperiodes overleven, een alternatieve stage en mijn ingroeistage, mijn onderzoeksopdracht,.. en daarna mijn diploma (hopelijk!) in handen.

Als alternatieve stage sta ik in een 1-2-3-klas. Het zal ongetwijfeld een leerrijke ervaring worden!

Ik wens iedereen prettige feestdagen en nog veel kleuterplezier! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten