Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 april 2015

Actieve stage gedaan!

De laatste week van mijn ingroeistage is alweer voorbij. De laatste week werkte ik rond het thema dino's. Dit was een thema uit de kleuters. Een hele leuke week!

Hier een collage van de laatste week. Een uitgebreid verslag vind je  hier .


Mijn actieve stage van de ingroeistage is alweer voorbij. Nu volgen nog twee weken, waarin ik de tijd krijg om aan taken te werken. Het waren vier héle leuke, leerrijke weken!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten