Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

woensdag 15 april 2015

Kringloopgeluk en thema dino's...

Gisteren ging ik nog eens op bezoek in de kringloopwinkel. Ik kon er enkele koopjes doen: prentenboeken aan 7 cent per stuk! 
Verder ook het volgende spel: Chicken Shuffle, een smartgame.

Ik kon dit kopen voor 0.25 euro! Alle opdrachtkaarten zitten erbij! Dus een koopje! Ik werd er helemaal blij van! :D

De paasvakantie loopt op zijn einde. Ik heb kunnen ontspannen! Een weekendje Paris-Roubaix, 4 dagen Limburg, sporten, genieten van de zon,.. Maar ik maakte ook tijd voor wat schoolwerk: werken aan mijn onderzoeksopdracht. Hij begint steeds meer en meer vorm te krijgen! 

Natuurlijk werkte ik ook mijn volgende stagethema uit: 'dinosaurussen'. Dit is een thema dat de kleuters zelf gekozen hebben.  Nog één weekje stage en mijn actieve deel van mijn ingroeistage zit er alweer op. Wat gaat de tijd toch snel als je plezier hebt! Jammer genoeg... maar ik haal er zoveel voldoening uit!

Hieronder kun je enkele foto's van de 'werken' vinden. Voor wat meer foto's en uitleg zal het wachten zijn tot na de stage! 
Prettige vakantie nog!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten