Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

zaterdag 4 april 2015

Kip en ei/Pasen

Er zijn alweer drie weken van mijn ingroeistage voorbij! De tijd vliegt, maar het is superleuk!
Na de paasvakantie werk ik nog een weekje rond 'dinosaurussen', een thema dat de kleuters gekozen hebben. 




De voorbije twee weken werkte ik rond de thema's 'kip en ei' en 'Pasen'. We deden heel wat activiteiten. Klik hier voor meer info.


Ondertussen ben ik ook druk bezig met mijn onderzoeksopdracht 'sudoku in de kleuterklas'... Hierover later meer. 

Nu eerst wat genieten van de vakantie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten