Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

zondag 27 oktober 2013

Herfstvakantie

De eerste stage is nog maar achter de rug en daar is de volgende alweer!
 
Herfstvakantie betekent veel werken voor school. Eindelijk heb ik tijd gevonden om alle taken die ik gekregen heb,af te werken. Aan sommige moet ik zelf nog beginnen...
Mijn to-do-lijst is wel héél lang:
 
* zwaailinten maken (28)
* voddenballen maken
* dramakoffer maken en uitwerken
* een theatervoorstelling voor kleuters gaan bekijken en bespreken
* cadeautjes maken voor de stoomboot van Sinterklaas
* een haard maken in hout
* een logiset maken en uitwerken
* beginnen met het voorbereiden van de  sint stage
* ...
 
Fijne herfstvakantie allemaal!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten