Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

donderdag 26 juni 2014

Geslaagd & alweer aan het werk..;

Joehoee!
Ik heb zonet een mail gekregen, met de melding dat mijn examenresultaten online stonden.
Vlug gekeken, en jawel, opnieuw door alle vakken, zonder herexamens!
We gaan een leuke vakantie tegemoet! En daarna op naar het laatste, derde jaar & dan heb ik mijn diploma kleuterjuf!
 
Ondertussen ben ik al wat begonnen met 'algemene knutselwerken'.
Ik maakte 4 matrixen. Hieronder zie je een foto van 2 ervan. Ze zijn nog niet helemaal afgewerkt, aangezien mijn velcro op is...
De borden zijn 35 op 35 en 40 op 40. Ik maakte ook al 4 verschillende sets met kaartjes.

 
Verder wens ik ieder van jullie een deugddoende vakantie toe!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten