Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 26 mei 2014

Geslaagde stages, laatste lessen & blok!

Dit was het dan alweer. De laatste lessen van het academiejaar zijn achter de rug. Met vandaag ook al één dagje van de week blok.
Een academiejaar vliegt echt!

Vandaag heb ik de tijd genomen om foto's online te zetten van vorige stage. Meer kun je hier zien.
Ik voegde ook een tabblad toe met daarin mijn contactgegevens. Dit deed ik omdat ik vaak reacties krijg van mensen met vragen. Zo zal het efficiënter zijn om vragen en dergelijke te beantwoorden. :)

Aan allen die ook een examenperiode tegemoet gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten