Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 15 februari 2016

Nieuw webadres blog lagere school!

Na het even geprobeerd te hebben bij de concurentie - weebly.com - heb ik besloten om toch maar weer een blog te maken bij blogger. Ik vind dat het gemakkelijker werkt en dat het ook esthetischer oogt!

De blog bevat reeds enkele berichten, maar is nog niet up-to-date. Dit zal verder worden aangevuld na mijn drukke examenweek. Lees: vanaf volgende week!

Nieuw blogadres: http://juf-annelies-in-de-lagere-school.blogspot.be


Volg mij en veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten