Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

maandag 4 januari 2016

DIY STAMPS!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog een blog postte. Maar ik ben er nog steeds! Ik ben druk bezig met allerlei bezigheden.

Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar, een jaar waarin al jullie wensen en dromen mogen uitkomen!

Ik maakte gisteren - tussen het studeren en trainen door - zelf enkele stempels. Deze stempels zijn erg goedkoop en gemakkelijk zelf te maken!
Je hebt enkel knutselrubber, een klein schaartje, een balpen, lijm, en hout nodig! Je maakt zelf je persoonlijke stempels. Let er wel op dat alles in spiegelbeeld opgekleefd moet worden! Anders komt het niet goed... :)

Ik maakte er gisteren 6. Het plan is om deze stempels te gebruiken tijdens het verbeterwerk. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten