Ik ben een creatieve kleuterjuf! Het liefst raak ik die creativiteit kwijt in de kleuterklas. Ik doe het door te knutselen, te haken, te tekenen, te naaien, te werken met photoshop,... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk zelf te maken! Deze website is ontstaan omdat ik mijn ideeën met (toekomstige) kleuterjuffen - en meesters wil delen!

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 april 2014

Beelden zeggen meer dan woorden: vakantiegeknutsel!

Indianenkegelspel, gemaakt van kokers van chips
 

Zelfgemaakte trui voor opperhoofd met tooi

Ook de pop krijgt een indianenkleedje!

Mijn indianenkleed

Zelfgemaakte indianenpoppetjes

Schild en speren

T-shirts voor kleuters


Spel 'kleine vos wordt grote beer'

grote vloerpuzzel

Zelfgemaakte puzzels
 

Pijlenkoker
vredespijp
medicijnentasjes

Pijlenkoker
 
Vredespijp
 
 
Kettingen met dromenvanger aan

Muziekinstrumenten

10 staptegels voor blote voeten parcours

A3 prenten met bewegingen

Puzzel met 4 lagen: van kip tot ei
 
Assemblage van houtrestjes

Inlegpuzzel Kerst

Ontdekdoos thema indianen


Draagzak voor indianenbaby

Zelfgemaakt poppetje bij kleine tipi
 

En ook de klaspop krijgt een indianenoutfit!
Tipi, klaar om beschilderd te worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten